Ćwiczenia na brzuch

Ćwiczenia na brzuchKażdy z nas marzy o idealnej figurze. Im coraz bliżej lata, tym coraz więcej ludzi szuka ćwiczeń na brzuch. Wbrew pozorom nie tak trudno wyrzeźbić brzuch. Wystarczy tylko systematyczność i poprawne wykonywanie ćwiczeń. Pierwsze ćwiczenie polega na wykonywaniu brzuszków. Połóż się na plecach, unieś nogi tak, aby kąt miedzy łydką a udem wynosił 90 stopni. Ręce trzymaj na głowie, nie mogą być splecione. Powoli podnoś głowę wraz z klatką piersiową w stronę nóg. Pamiętaj, aby nie odrywać od podłogi odcinka lędźwiowego. Podczas kolejnego ćwiczenia leż w tej samej pozycji. Tym razem lewym łokciem staraj się dosięgnąć prawego kolana, a prawym łokciem lewego kolana. To ćwiczenie działa na mięśnie skośne brzucha. Na plecach możesz również wykonywać rowerek lub nożyce. Kolejnym efektownym, lecz ciężkim ćwiczeniem jest deska. Jest to podpór przodem na przedramionach. Podczas ćwiczenia napinaj mięśnie brzucha. Wytrzymaj przez 30 sekund. Kolejnego dnia zwiększaj ilość czasu przeznaczonego na to ćwiczenie. Jeśli posiadasz w domu hula hop, natnij w pewnym miejscu i wsyp coś co obciąży to kółko(może to być na przykład groch). Kręcenie obciążonym hula hopem modeluje naszą talie.